Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

A SZOKÁS HATALMA

Ár:
4.900 Ft
3.773 Ft
Kedvezmény: 1.127 Ft
Kedvezmény: 23%
Cikkszám: 1010562
ISBN: 9786155835230
Központi raktár: 246 Darab raktáron
Boltjainkban: Utolsó 1 Darab raktáron
Menny.:Darab

Ingyenes szállítás 10.000 Ft feletti rendelés esetén

Kisker vásárlóknak INGYENES szállítás 18 000 Ft-tól.

Nagyker vásárlóknak INGYENES szállítás 80 000 Ft felett.

Tartalom és részletes adatok

Termék tartalma: Nap mint nap meghozott döntéseink többségükben megfontolt választásnak tűnnek, pedig egyáltalán nem azok csupán szokások. És bár az egyes szokások önmagukban viszonylag jelentéktelenek, idővel óriási hatást gyakorolnak az egészségünkre, a termelékeny­ségünkre, a pénzügyi biztonságunkra és a boldogságunkra. Évszázadok óta próbálják megfejteni, miért alakulnak ki a szokásaink, de a neurológusok, pszichológusok, szociológusok és piackutatók csak az elmúlt két évtizedben kezdték megérteni a szokások működését és ami ennél is fontosabb, azt, hogy miként változnak a szokásaink. A szokás hatalma című könyvében Charles Duhigg, a New York Times díjnyertes újságírója, izgalmas tudományos felfedezésekről mesél nekünk, amelyek magyarázatot adnak arra, miért léteznek a szokásaink, és megmutatja, hogyan változtathatunk rajtuk, hogy átalakítsuk üzleti vállalkozásainkat, közösségeinket és az egész életünket. A Tartalomból: Előhang: A szokások átalakítása, mint terápia Első rész: Az egyének szokásai 1. A szokáshurok Hogyan működnek a szokások? 2. A sóvárgó agy Hogyan alakítsunk ki új szokásokat? 3. A szokások megváltoztatásának aranyszabálya Mitől következik be a változás? Második rész: A sikeres szervezetek szokásai 4. Kulcsszokások, avagy Paul ONeill balladája Milyen szokások a legfontosabbak? 5. A Starbucks és a siker, mint szokás Amikor az akaraterő automatikussá válik 6. A válság hatalma Hogyan alakítanak ki szokásokat a vezetők tervekre és a véletlenre alapozva? 7. Honnan tudja a Target, mit akarunk, mielőtt mi tudnánk? Amikor a vállalatok megjósolják (és diktálják) a szokásokat Harmadik rész: A közösségek szokásai 8. A Saddleback-egyház és a montgomeryi buszbojkott Hogyan alakulnak ki a mozgalmak? 9. A szabad akarat neurológiája Felelősek vagyunk a szokásainkért? Charles Duhigg a New York Times oknyomozó riportere, a National Academy of Sciences Reporting Award, a National Journalism Award és a George Polk Award-díjak tulajdonosa, akit 2009-ben Pulitzer-díjra is jelöltek. Gondolatai gyakran szerepelnek a This American Life, az NPR, a PBS NewsHour és a Frontline műsoraiban. A Harvard Business Schoolon és a Yale-en végzett; jelenleg Brooklynban él feleségével és két gyermekével.

BESZÁLLÍTÓ CASPARUS KIADÓ KFT
KIADÓ CASPARUS
NYELV MAGYAR
SZERZŐ CHARLES DUHIGG
KÖTÉSTÍPUS PUHATÁBLÁS
OLDALSZÁM 385

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Keresés