Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

CRENCHMARKING

Ár:
3.990 Ft
3.072 Ft
Kedvezmény: 918 Ft
Kedvezmény: 23%
Cikkszám: 149554
ISBN: 9789630995030
Központi raktár: Utolsó 3 Darab raktáron
Boltjainkban: Előjegyezhető (6-12 munkanap)
Menny.:Darab

Ingyenes szállítás 10.000 Ft feletti rendelés esetén

Kisker vásárlóknak INGYENES szállítás 10 000 Ft felett.

Nagyker vásárlóknak INGYENES szállítás 50 000 Ft felett.

Tartalom és részletes adatok

Termék tartalma: A Crenchmarking olyan üzleti logika, amellyel gyors és látványos eredmény érhető el, mert az újdonság és meglepetés erejével hat az üzleti partnerekre, így rövid távon garantált a dinamikus profitábilis növekedés.
A Crenchmarking szemlélet kialakításához fontos, hogy tájékozottak, jól informáltak legyünk. Ismerjük önmagunkat és csapatunkat, az együttműködést segítő és gátló tényezőket. Figyeljünk arra, hogy egymást erősítő élmény és érzelmi kötődés alakuljon ki az emberekben. Szervezzünk kreativitásösztönző programokat. Keressük a legjobb megoldásokat, de legyünk tisztában az erőforrásainkkal. Legyenek terveink és mérhető céljaink. Tudjuk, hogy ki, mit, mikorra, hogyan, mennyiért és kivel. És mindig figyeljünk a kockázatokra.
A Crenchmarking szemlélet alkalmazása lehetővé teszi, hogy a korábbi tapasztalatokat, meglévő, akár más üzleti szegmensből átemelt megoldást ötvözzünk új, kreatív elképzelésekkel, ezeket gyorsan és kisebb erőforrásigénnyel megvalósítsuk, és mégis a vevő számára új, a konkurencia számára meglepő megoldások születhessenek.

Szerző: Károlyi László

BESZÁLLÍTÓ KOSSUTH KIADÓ ZRT.
KIADÓ KOSSUTH
NYELV MAGYAR
SZERZŐ KÁROLYI LÁSZLÓ
KÖTÉSTÍPUS PUHATÁBLÁS
OLDALSZÁM 199

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Keresés