Gy.I.K.
Miért előnyös, ha regisztrálok?
A webboltban történő vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Azonban a regisztrációhoz elég egy név, e-mail cím és egy jelszó, csak néhány másodpercig tart. Több előnye is van, mert belépve több szállítási címet is felvehet a címjegyzékébe, vásárláskor egy kattintással választhat közülük. Saját igényei szerint beállíthatja, hogy milyen készletállapotú termékek jelenjenek meg a részletes kereső találataiban és a kategória-böngészőben. Viszonteladóvá csak a regisztráció után, a központ engedélyével válhat.
Mit csinálnak az adataimmal?
Kizárólag a rendelés teljesítéséhez használjuk fel, a futárszolgálatokon és egyéb partnereinken kívül másnak nem adjuk át. Részletes adatvédelmi és adatkezelési szabályzatunkat a ezen az oldalon találja.
Hol találom a részletes Üzletszabályzatot?
Kiskereskedelmi ÁSZF-et ezen, míg a nagykereskedelmi ÁSZF-et ezen az oldalon találja.
Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?
Ezen az oldalon küldje el email címét, amivel regisztrált - erre elküldünk egy új jelszót, amit belépés után módosíthat.
Nem tudok belépni, mit tegyek?
Ellenőrizze, hogy helyesen adta meg az email címét és a jelszavát. Ha új jelszóval sem sikerül, írja meg nekünk a problémát.
Személyesen hol vehetem át a rendelésem?
Jelenleg az Anima könyvesboltokban és a Pick Pack pontokon. (Előbbinél nincs szállítási költség.). Amennyiben Ön viszonteladónk, úgy rendelését csak az Anima Nagykereskedés központi raktárában (1044 Budapest, Óradna utca 12.) veheti át személyesen.
Mit jelentenek a különböző jelzések a termék elérhetőségénél?
RAKTÁRON - Az adott termékből min. 1 db van a központi raktárban. Nagyon alacsony darabszámnál előfordulhat, hogy már más megrendelő részére ki van szedve az adott termék. Ilyen esetben pár munkanapot késhet a rendelés teljesítése. Várható szállítási idő 2-3 munkanap.
KORLÁTOZOTT (KÜLSŐ RAKTÁRON) - Az adott termékből nincs a központi raktárban. Külső raktárról tudjuk teljesíteni a rendelést pár munkanapon belül. Várható szállítási idő 2-8 munkanap. Előfordulhat, hogy még sem tudjuk teljesíteni az ilyen státuszú termékre vonatkozó rendelést.
ELŐJEGYEZHETŐ - Az adott termékből nincs a központi, sem a külső raktárban. Megpróbáljuk a termék beszerzését, de előfordulhat, hogy nem tudjuk teljesíteni. Várható szállítási idő 6-12 munkanap. Előfordulhat, hogy még sem tudjuk teljesíteni az ilyen státuszú termékre vonatkozó rendelést.
HAMAROSAN MEGJELENIK - Az adott termék még nem jelent meg, előkészületben van. Várható szállítási idő a raktárunkba történt beérkezéstől számított 2-3 munkanap.
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?
A rendeléseket a beérkezéstől számított 2-4 munkanapon belül házhoz szállítjuk. Amennyiben korlátozott készletű terméket rendelt, úgy előfordulhat késedelem. Személyes átvétel esetén a beérkezéstől számított 2-3 munkanapon belül kiszállítjuk a megjelölt Anima könyvesboltba. Előfordulhatnak azonban olyan kivételes esetek, amikor ennél több időre van szükségünk a megrendelés teljesítéséhez. Ennek több oka lehet: internet-szolgáltatás átmeneti hibája, áramszünet, stb. Amennyiben Ön viszonteladónk, úgy rendelését - amennyiben a leadás napján déli 12 óráig elküldte - a következő munkanapon szállítja házhoz a futárszolgálat. Ebben az esetben azokat a termékeket kapja meg, amelyek a központi raktárban készleten vannak. Kivételt képez az az eset, amelyben kifejezetten kéri, hogy a hiányzó könyveket szerezzük be az Ön részére. Természetesen ebben az esetben a szállítás késik.
Azt írják két napon belül feldolgozzák a rendelésem, már egy hete rendeltem és még semmi nyoma!
Ennek több oka lehet: pl. ha korlátozott készletű könyvet is rendelt, akkor annak beszerzése hosszabb időt vehet igénybe.Ha volt benne előkészületben jelzésű könyv, ami még nem jelent meg, és együtt kérte a többivel, akkor arra vár a rendelése. Ha úgy véli, hogy már meg kellett volna érkezzen, kérjük jelezze nekünk, munkatársunk gyorsan utánanéz és tájékoztatja, hogy hol tart a csomag.
Milyen utalvánnyal fizethetek?
Bolti személyes átvétel esetén elfogadjuk a saját Animakönyv utalványainkat. A futárszolgálat ill. a Pick-Pack pontok nem fogadják el az utalványokat.
Bankkártyával is fizethetek? Milyennel?
Igen, az animakonyv.hu biztonságos internetes fizetését a K&H bank biztosítja. Sajnos nem mindig teljesen egyértelmű, hogy az adott kártya alkalmas-e online fizetésre, ami részben abból adódik, hogy a bankok eltérő feltételeket alkalmaznak. Partnerünk, a K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el. csak elektronikus használatra kibocsátott - electronic use only feliratú - bankkártyákat csak akkor tudjuk elfogadni, ha ezt kibocsátó bank engedélyezi. Ha nem biztos benne, érdeklődjön bankjánál, hogy felhasználható-e internetes vásárláshoz. Viszonteladóink számára jelenleg ez a lehetőség nem érhető el.
Biztonságos bankkártyával fizetnem?
Igen. A rendelés elküldésekor a K&H oldala jelenik meg, ahol a bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet.
Nem sikerült bankkártyával fizetnem, mi lehet a gond?
Sikertelen tranzakció esetén a bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
Miért nem tudok bankkártyával fizetni bizonyos könyveket?
Mert ezeknél nem tudjuk garantálni a megrendelés teljesítését. Ilyenek például a korlátozott készletű könyvek.
Kifizettem online a rendelésem, de nem tudják teljesíteni, ilyenkor mi a teendő?
A kifizetett összeget visszautaljuk az Ön által megadott számlára pár napon belül.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről, mi lehet az oka?
Előfordulhat, hogy az e-mail szolgáltatója spamnek nézi a levelünket vagy egyéb technikai okból nem kapja meg. Visszaigazolást minden esetben küldünk, ha mégsem kapta meg, kérjük feltétlenül jelezze ezt ügyfélszolgálatunknak.
Ami kifutott és nem kapható, azt miért mutatják a webboltban?
Ezen termékeket 30 napig tartjuk benne a kínálatban. Amennyiben beszállítás érkezik a központi raktárunkba az adott kiadványból, úgy annak állapota frissül, és újra elérhetővé válik vásárlóink részére. Ha 30 napon belül nem érkezik a termékből, úgy lekerül a webáruház kínálatából.
Mennyi a szállítási költség belföldre?
A belföldi szállítási díjakat a főoldal Szállítás és fizetés menüpontjában találja meg.
Külföldre hová szállítanak és mennyibe kerül?
A külföldi célországok listáját és a szállítási díjakat ezen az oldalon találja meg. Amennyiben Ön viszonteladónk, úgy leadhat rendelést külföldről, azonban csak személyes átvételt biztosítunk a központi raktárunkban.
Utánvéttel is rendelhetek külföldre?
Nem, külföldre csak bankkártyával kifizetett rendeléseket szállítunk.
Megadhatok pontosabb napszakot, hogy mikor szállítsa ki a futár?
A megjegyzésben jelezheti, hogy mikor volna önnek a legmegfelelőbb, amit továbbítunk a futárnak, de ehhez nem mindig tudnak alkalmazkodni. A futárnak sok szállítást kell adott napra beütemeznie, jelenleg azt tudja biztosan vállalni, hogy 8-17 óra között valamikor kézbesíti a csomagot. A szállítás napján értesítést küldenek a szállítás várható időpontjáról egy 3 órás intervallumot megadva.
Módosíthatom a futárnál a kiszállítás napját?
Igen, amikor a csomagját rögzítjük a futárszolgálat rendszerében, akkor e-mailben értesítik a vásárlót. Az értesítésben jelzett módon megváltoztathatja a kiszállítás napját.
Összevonható két rendelésem?
Igen, ha egymás után küldte el, egy csomagban fogjuk kiküldeni.
Lemondhatom a rendelésemet?
Igen. Ha még nem vette át, csak küldjön egy emailt erről, nincs szükség semmilyen indoklásra. Azonban kérjük, hogy ezt mielőbb jelezze nekünk, mert így sok felesleges munkától kímél meg minket (utánajárás, beszerzés, boltból visszakérés, csomagolás, kiszállítás, stb.).
Nyomdahibás könyvet kaptam, kicserélhetem?
Igen. Kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak, kollégánk intézkedni fog a cseréről. A cserekönyvet átveheti valamelyik boltunkban, vagy díjmentesen kiszállítjuk a megadott címre, és elszállítjuk a nyomdahibás terméket.
Sérült könyvet kaptam, kicserélhetem?
Igen. Kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak a Kapcsolat oldalon, kollégánk intézkedni fog a termék cseréjéről. A cseredarab átvételére lehetősége van az Anima nagykereskedésben, a könyvesboltjainkban, vagy - igény esetén - díjmentesen kiszállítjuk a megadott címre, ahonnan a futár elhozza a sérült példányt. Amennyiben a csomagon külsérelmi nyom látható, úgy kérjük vetessen fel jegyzőkönyvet futárral.
Elállhatok a megrendelt terméktől?
A terméktől az átvételtől számított 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni. Ha Ön elállási jogával élni kíván, úgy ezt a szándékát egyértelműen tartalmazó nyilatkozatát, valamint a terméket köteles eljuttatni (postán, e-mailben) a címünkre. A termék árát és az eredeti szállítási költséget cégünk visszautalja. A visszaszállítás költsége a vásárlót terheli. Viszonteladóink számára ez a lehetőséget a törvény nem biztosítja.