NEVEK HARCA
Ár:
4.990 Ft
3.842 Ft
Kedvezmény:
1.148 Ft
Kedvezmény:
23%
Cikkszám: | 125126 |
ISBN: | 9789630893060 |
Központi raktár: | 52 Darab raktáron |
Boltjainkban: | Utolsó 1 Darab raktáron |
|
Tartalom és részletes adatok
Termék tartalma: Mi az a személyes márka és hogyan tud egy vállalkozó üzleti előnyre szert tenni a segítségével?
Nagy Krisztina könyve nem „szakirodalom” a hagyományos értelemben, inkább szórakoztatva, különböző nézőpontokat bemutatva tanító, valódi tapasztalatokon és ügyfélmunkán alapuló olvasmány.
A könyvből kiderül, hogy melyik az a három fontos építőelem, amelyek segítségével erős, egységes és a célcsoport számára vonzó üzleti énmárka építhető, és hogyan használhatjuk ezeket szinte minden helyzetben arra, hogy elérjük a hosszú távú üzleti céljainkat.
BESZÁLLÍTÓ | HARMOPRESS KFT |
KIADÓ | HARMOPRESS |
NYELV | MAGYAR |
SZERZŐ | NAGY KRISZTINA |
KÖTÉSTÍPUS | PUHATÁBLÁS |
OLDALSZÁM | 255 |
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!