Menü

SHADERPROGRAMOZÁS - GRAFIKA ÉS JÁTÉKFEJLESZTÉS DIRECTX-SZEL

Ár:
5.900 Ft
4.543 Ft
Kedvezmény: 1.357 Ft
Kedvezmény: 23%
Cikkszám: 93045
ISBN: 9789639863095
Központi raktár: Előjegyezhető (6-12 munkanap)
Boltjainkban: Előjegyezhető (6-12 munkanap)
Menny.:Darab

Ingyenes szállítás 10.000 Ft feletti rendelés esetén

Kisker vásárlóknak INGYENES szállítás 10 000 Ft felett.

Nagyker vásárlóknak INGYENES szállítás 50 000 Ft felett.

Tartalom és részletes adatok

Termék tartalma: "Óriási igény jelentkezett egy igencsak aktuális témakör feldolgozására, amely nélkül egyre nehezebb elképzelni a játékfejlesztést. A shaderekről van szó, amelyek teljességgel leváltották a rugalmatlan, rögzített műveleti sorrendű csővezetéket, amely a grafikus processzor vezérlését állapotokon keresztül valósította meg. Utóbbit a Microsoft teljességgel leváltotta a DirectX 10-es verziójától felfele, és a Microsoft Xbox 360-as konzoljára sem fejleszthetünk már alkalmazást a régi jó „Fixed Function Pipeline” támogatásával.
A játékfejlesztők talán a legkreatívabbak a programozók között. Nehezen tűrik, ha korlátozzák őket. Korábban portszinten programoztuk a grafikus chipeket, és mai szemmel hihetetlen hatásokat csalogattunk elő az immár kőkorszakinak számító EGA- és VGA- kártyákból. Aztán jött a szép új világ – Windows95 és 3D-gyorsítók; az assembly-tudásnál egyszer csak fontosabb lett néhány keretrendszer-API és az objektumorientáltság ismerete. 
Azonban viszonylag gyorsan mindenkinek - játékosoknak és fejlesztőknek egyaránt - elege lett a matt, műanyag hatású képi világból, amely a játékokból visszaköszönt. 
Törvényszerű volt tehát a változás. Az idő kereke kisvártatva fordult: gyakorlatilag újra felismertük, hogy sokkal többet ki lehet hozni a vasból, ha az ő nyelvét beszéljük.  
A mai fejlesztő helyzete azonban sokkal jobb, hiszen a hardverközeli szintaxis helyett egyből valamelyik magas szintű shadernyelvvel kezdheti, és a tényleges feladatra koncentrálhat, a grafikus processzor regisztereinek megismerése helyett.
Könyv egyik célja a programozható grafikus csővezeték megismertetése, a lehető legérthetőbb formában. A másik célkitűzés a játékfejlesztés és játéktervezés további, gyakorlati aspektusainak bemutatása."

BESZÁLLÍTÓ SZAK KIADÓ
KIADÓ SZAK KIADÓ
NYELV MAGYAR
SZERZŐ NYISZTOR KÁROLY
KÖTÉSTÍPUS PUHATÁBLÁS
OLDALSZÁM 434

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Keresés